skip to Main Content

Høj kundetilfredshed og kundeloyalitet 

Hos Nul-Alger stræber vi altid efter tilfredse kunder i alt, hvad vi gør. For os er det vigtigt at have en god dialog med kunden fra start til slut, så vi kan levere præcist det, som kunden ønsker. Man kan måske fristes til at tro, at det hos Nul-Alger alene handler om at fjerne alger. Men det handler faktisk i lige så høj grad om at skabe et resultat, der overstiger selv de vildeste fantasier hos vores kunder. Det er det, vi lever og ånder for.

Nul-Alger er ude ved en kunde med kundetilfredshed

Høj kundetilfredshed på Trustpilot

Hvorfor kan jeg ikke bare selv rense mine fliser?

I vores dagligdag møder vi mange, der tror, det er lige så nemt at fjerne algerne på egen hånd. Det er først, når de har undersøgt det grundigt, eller måske allerede prøvet at rense sine fliser, at det går op for dem, hvor meget det i virkeligheden kræver. For det er først og fremmest nødvendigt at have det rette udstyr og de rette produkter. Og det koster penge, hvis man skal ud og investere i det bedste af det bedste. Derudover er det alt i alt bare et stort gør-det-selv-projekt, der tager meget energi og tid fra alt det andet, man nu engang har lyst til at lave i sin fritid. Derfor vil vi hos Nul-Alger gerne spare de travle danskere for et stort stykke arbejde. Og vores erfaring er, at vi gang på gang formår at levere et resultat, som overstiger den enkelte kundes forventninger.

Vi er stolte af, at vi scorer højt på kundetilfredshed, da det er noget, vi sigter efter hver eneste dag. Så hvorfor bruge den dyrebare fritid på selv at forsøge at fjerne de genstridige alger, når vi står klar til at hjælpe med besværet? Kontakt os allerede i dag for et uforpligtende tilbud her.

Hvad betyder kundetilfredshed for Nul-Alger?

Hos Nul-Alger kommer vores kunder altid i første række. Vores kunder er nemlig det vigtigste for os, og derfor lægger vi stor vægt på at give kunden en god oplevelse og service. Vi arbejder målrettet efter at skabe en wauw-effekt, hver eneste gang vi udfører en opgave. Det viser sig også ved, at vi oplever at få henvendelser fra vores kunders naboer, der har set det gode resultat – og selv ønsker det samme.

Tilfredse kunder er glade kunder, og dét er det, der gør vores job til det allerbedste. Skulle kunden mod forventning være utilfreds med resultatet, tager vi os selvfølgelig tid til at snakke med kunden, så vi kan få løst opgaven på bedste vis.

Vi er endda så sikre på, at vores behandlinger virker, at vi tilbyder garanti på dem. Hvis en algebehandling ikke har den ønskede effekt, og man efter 1 måned kan se nye alger og mos, sørger vi naturligvis for at give overfladen en genbehandling – helt uden beregning. Dog med forbehold for, at man ikke kan forvente et færdigt resultat ved første behandling, hvis overfladen er angrebet i meget høj grad. I sådan et tilfælde vil det tage mellem 2 og 3 behandlinger.

Kunde hos Nul-Alger med høj kundetilfredshed

Den bedste algebehandling på markedet

Hvad er det så, der gør vores algebehandling så god? Som det første bruger vi selvfølgelig de helt rigtige produkter og det rette udstyr, så vi kan udføre vores arbejde på bedste vis. Vi anbefaler også altid vores kunder at få imprægneret overfladen, når de har fået en afrensning, da resultatet så holder sig pænt i mange år frem. Den imprægnering, vi bruger, er den allerbedste imprægnering på markedet, så vi går ikke på kompromis, hvad dette angår. Vi sørger for at bruge den rigtige mængde i forhold til området, og så er vores imprægnering ikke blandet op med vand, som hos mange andre udbydere.

Men vi tror også på, at udstyret ikke kan stå alene. Det, der gør vores algebehandling til den bedste på markedet, er nemlig i lige så høj grad vores gode service og kundeoplevelse. Vi har kontakt til vores kunder under hele processen, så vi sikrer, at vi er enige, og de er glade. Kundetilfredshed er alfa omega hos Nul-Alger. Og så betyder det også noget, at vi altid går grundigt til værks. Vi gør os umage for at skabe det mest optimale resultat for vores kunder.

Hvem er Nul-Algers kunder?

Vi udfører opgaver for både private og erhverv. Det er ikke kun vores kundetilfredshed, men også vores kundeloyalitet, der er høj. Vores kunder har en stor tiltro til os, og det arbejde, vi leverer. Derfor har vi også mange faste aftaler med kunder, som er en del af vores vedligeholdelsesaftale, hvor vi kommer på besøg en gang om året. Her inspicerer vi selve området, og sprøjter derefter vedligeholdelsesskum ud. På den måde vedligeholder man det flotte resultat år efter år.

Er du blevet nysgerrig efter at vide mere om algebehandling og imprægnering? Kontakt Nul-Alger på tlf. 42 42 42 97 eller følg denne formular.  

Back To Top